Opel Omega


Idź do treści

Mechaniczny

Tuning

Tuning mechaniczny

Tuning mechaniczny to przerabianie samochodu w celu polepszenia jego osiągów. Do tuningu mechanicznego zaliczamy zarówno przeróbki silnika, zespołu przeniesienia napędu (skrzynia biegów, mechanizm różnicowy itp) jak i zawieszenia czy hamulców.

Opel Omega 3,0 Biturbo

Jako pierwsza w dziale Tuning mechaniczny gości u nas Omega z silnikiem 3,0 i dwoma turbosprężarkami przygotowana przez firmę Geko-Cars z Poznania.

Silnik 3,0 z Opla Senatora z dwoma sprężarkami stworzony przez Geko-cars z Poznania.

Silnik wykorzystany do tego projektu to rzędowe 3,0 z Opla Senatora doposażone w dwie turbosprężarki Garrett. Z poważniejszych zmian jest tu jeszcze jednomasowe koło zamachowe produkcji własnej firmy Geko-Cars które współpracuje ze wzmocnionym sprzęgłem firmy Sachs.

Wykres z hamowni Omegi 3,0 Biturbo


Dało to 352 KM mocy i 414 Nm momentu obrotowego.

Opel Omega Biturbo


W 2007 Omegę wystawiono na Toyo Drifting Cup w Poznaniu. Za kierownicą zasiadł właściciel auta Michał Szefer.

Dziękujemy firmie Geko-Cars z Poznania za udostępnienie materiałów o tym wyjątkowym samochodzie.


Powrót do treści | Wróć do menu głównego